onsdag 25 november 2009

MCP

Jag har funderat ett tag på vad jag ska testa för ny teknik att färglägga mina stämplar med. Hittills har jag bara haft ganska små stämplar som varit lätta att färglägga med en vanlig liten färgpenna. Resultatet av detta blir som bekant ganska platt och tråkigt. Därför har jag nu bestämt mig för att testa på MCP-tekniken.

När man använder sig av MCP-tekniken behöver man färgpennor, mineralbaserad förtunnare och stompfer. På stämpelgårdens hemsida kan man se en fantastisk beskrivning över hur detta fungerar, se här!

Så småning om har jag även tänkt att testa på att använda Promarkers, men en sak i sänder!

1 kommentarer:

Veronika sa...

De jag har läst angående epicen är att den har vart trasig vid leverans för många. :( Men jag hoppas att de har fått måndags exemplaren.