onsdag 19 januari 2011

Layout!

Jag har aldrig riktigt fastnat för det här med layouter. Men nu på sista tiden börjar jag känna mig lite "mätt" på kortmakeriet och ska ge det hela en chans till. Just nu är jag hemma och är sjuk så jag tänkte passa på att göra min första då!

Bilderna är tagna i Egypten när jag och Danne var där på semester. Eftersom att det är undervattensbilder så är skärpan inte optimal, men bilderna har sin charm ändå! En stund efter att bilderna är tagna blev vi omringade av 40-talet delfiner som simmade med oss, då skulle kameran ha varit med!

Det var riktigt roligt att göra den här layouten. Och om jag får mersmak så har jag omkring 800 bilder som ligger och väntar på att få komma in i ett album!

1 kommentarer:

Camilla sa...

Jättefin LO!!

Ha det gött

Kram kram