söndag 19 juni 2011

Cybercropens kortutmaningar!

Nu har jag gjort alla kortutmaningar på cybercropen! Här har vi resultaten!

Första kortet var utmaningen att använda färgerna rosa, turkost och grönt som framträdande färger:


En utmaning var att göra ett kort i form av en glass. Jag körde på en klassisk strut med 3 kulor och lite grädde:


Detta kort var gjort efter en skiss:


Utmaningen på detta kort var att göra en inbjudan till en sommarfest:


Denna utmaning var nog den klurigaste av dem alla. "Gör ett vykort från en favoritplats". Man kan ju tolka det lite som man vill och jag tror att det kommer komma många väldigt olika bidrag. Själv valde jag att ta ett fotografi på vår älskade sommarstuga och göra ett vykort av det:


Idag hade jag tänk mig att försöka mig på några av alter-utmaningarna i cropen.
  • Dekorera en jordgubbslåda med jordgubbstema
  • Gör en midsommarstång med att ha som bordsdekoration
  • Gör en blombukett av egentillverkade blommor
Lite kluriga utmaningar så vi får se hur långt jag kommer!

0 kommentarer: