fredag 21 oktober 2011

En till bonusutmaning!

Jag bara älskar denna Cybercrop - riktigt roliga utmaningar! Och roligt att den kommer fler bonusutmaningar under veckans gång. På denna utmaning skulle man utgå från en skiss... man skulle också få med temat fredag (eftersom det är härlig fredag idag hihi).

Det fick bli en inbjudan till fredagsbad med min sambo ;)
Det är två ihopmaskade stämplar som jag sedan har målat med  Promarkers. Stjärnan skar jag ut för hand med skalpellen. Har satt fast stjärnan på 3D-kuddar för lite extra effekt.



Utstansat alfabet som jag har lackat med 3D-lack. 

4 kommentarer:

~ Sophia ~ sa...

Nu blev jag grymt imponerad!
Rackarns så snabb du var att haka på min utmaning...och vilket fantastiskt kort det blev!
Här har du verkligen lyckats bra!
/ Sophia

monica sa...

Det var snabbt jobbat! Och så snyggt det blev!!! Helt klockrent fredagsmys =)

Kul att du vill vara med och leka i vår födelsedags-cc!

kram leamon/scrapptorget

Lilla07an sa...

Vilket härligt kort. Hoppas fredagsmyset var trevligt också :) /Lilla07an

Maiden sa...

Superläckert!!!
Då är du ren nu då? ;-)