torsdag 3 november 2011

Presentask

Jag har altrat en box från Scrapboxing som jag köpte på träffen i Karlstad. Jag har gjort den i kärlekstema då den innehåller en present till min sambo som snart tar examen. Jag är med denna box också med och tävlar i Scrappa Loss tävling

Framsidan av boxen
Stämpeln är ifylld med 3D-lack
Baksidan av boxen
Bakgrundsstämpeln är embossad och hjärtat är målat med cracklepaint
En liten text får pryda ovansidan av asken
Hjärtat är stämplat och ifyllt med 3D-lack

3 kommentarer:

Päivi sa...

Väldigt vacker med fina detaljer!!!

Kul att du vill vara med och tävla med oss på ScrappaLoss!!!

Ha det bäst!
Päivi DT ScrappaLoss

AnneiSkogen sa...

Åhh, så nydelig!! Herlige detaljer.

Takk for at du deltar hos ScrappaLoss!

Hilsen
Anne/Scrappefruen

Scrappelise sa...

Super fasong på denne fine boxen! :-)