lördag 5 februari 2011

Träffen i Uppsala

Idag har jag varit i Uppsala hela långa dagen på en scrapmara. Med mig hade jag Marie och ett bättre sällskap kunde jag inte ha önskat mig! Vi hade supertrevligt och njöt av varenda sekund. Vi var först in och sist ut!

En massa fina LO's och kort fick vi gjort (ska försöka hinna lägga upp lite imorgon). Sen är det ju alltid roligt att titta runt på andras alster och vi ska väl inte ens tala om shoppingen ;) Fyra butiker var på plats och vi hittade en hel del saker! Mest nöjd är jag över att min sinande papperssamling nu är påfylld med en massa underbart igen.

Efter 13 timmars pyssel och 3 timmar i bil är jag nu ganska mör i kroppen. God natt!

1 kommentarer:

Marie sa...

Vad du är go', du är också ett väldigt bra resesällskap på scrapmässor (jag vill inte säga bästa, ifall någon annan läser, jag har ju en del sällskap i år på alla mina träffar) <3